Ugrás a fő tartalomra

Country Hearts






A legjobban barna táskákat szeretek varrni,azt hiszem :-)

Cred că cel mai mult îmi place să cos genţi maro :-)

Megjegyzések

Ledorka üzenete…
Látszik, hogy szeretsz barnát varrni, ez is remek lett! :) Nagyon tetszik, pedig én nem is szeretem a barnát. Bájosak a szívek, szép a kukacolás, és a díszgomb is dob rajta! (Van egy kabátom, amin ilyen gombok vannak. :) )
Dia üzenete…
hű, ez fantasztikusan kamfasztikus lett :-)! Én nagyon szeretem a barnát és ez az összeállítás...!!! :-)
nagyon jó!
Ezért szeretek mindig visszatérni Hozzád, mert mindig olyan csodálatosan szép dolgokat látok!
Edige üzenete…
Imádom a barnákat! Ez a táska szuper lett!!!
F.Gina üzenete…
Nem a szíves csücske a barna, de ez szuper lett :)) Az előző kevésbé jön be, de ez nagyon !
kastanie üzenete…
ez a kedvencem
Kata üzenete…
Mesés ez a barna tasi!!!!!!!!
Csilla üzenete…
Színre is stílusra is nagyon-nagyon tetszik ez a táska, egyszerűen fantasztikus lett. A kedvenc stílusom pont az ilyen country.
Ida13 üzenete…
Nekem kedvencem a barna. A páromnak is kezd néhány barna/barnás ruhája lenni mostanában. khmmm
Nagyon tetszik.
FKriszti üzenete…
Nekem ez tetszik a legjobban! A barna szín különösen kedves számomra:O)
Zsukkata üzenete…
Dejódejóó! Ez nagy kedvencem! Amúgy is szeretem ezt a stílust, és szín is nagyon ott van, és a zseben a szívecske.... :o)))!
katafolt üzenete…
Lidércke,nem tudom már,honnan lehetnek ezek a bongok(így mondta mindkét gyermekem),de nagy egyéniségek,sajnos fogyóban...

Nekem is ez a kedvencem mostanában,lányok,lehet,hogy meg is tartom.
NeMe üzenete…
Si cele mai faine chestii pe care le faci sunt maro. Foarte foarte dragutza :>
katafolt üzenete…
Merci,Anca !
Liana üzenete…
Ma bucur ca iti place sa cosi genti maro, pentru ca si mie imi plac nuantele astea de maro, combinatii de carouri, floricele marunte si uni-uri. Asa ca sa mai cosi...:-)
Hobbi-Tünde üzenete…
Imádnivaló ez a táskád!!! Ehhez hasonlóra vágyom :)) Gyönyörű!!!
katafolt üzenete…
:-) lesz neked is !
Juhizs üzenete…
Nagyon-nagyon tetszik!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bigger

 Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszokott 80 x 110) Lesznek még ilyen nagyobbak, mi több, mostantól ez a méret is rendelhető. Több kép, ár a boltban. În sfîrşit o însemnare pe blogul meu părăsit! S-a născut un model nou: un baby quilt mai mare,de 93 x 128 cm ( modelul obişnuit are 80 x 110 cm). Vor mai fi şi altele, mai mult, de acum  şi această mărime se poate comanda. Mai multe poze şi preţ în magazin.

Sajtó-interviu :) II

Interjúk hete van , úgy lehet :) E săptămâna interviurilor , se pare :) 

Inextex Kaposvár

Már két napja hazajöttem Kaposvárról,idő és fényképek hiányában nem sokat tudok mesélni és mutatni.Nagyon jó volt,bár nagyon fárasztó is. A konferencia egyik legemlékezetesebb pillanata számomra Ardai Ildikó előadása volt a székely festékes szőnyegekről.Megtaláltam azt a videót,amelynek részletei az előadást kísérték. Remélem,később majd fogok tudni mutatni fotókat a kiállításról is.Én nem fotóztam,de valahogy jobb is volt így:sokkal jobban meg tudtam figyelni mindent és ami tetszett,azt jó mélyen bevéstem. M-am întors duminica de la Kaposvár,în lipsă de timp şi fotografii nu pot să povestesc şi să arăt prea multe.Una dintre cele mai interesante momente pentru mine de la conferinţă a fost prezentarea artistei Ardai Ildikó despre covoarele secuieşti. Am găsit videoul care ilustra prezentarea. Sper ca mai tîrziu să vă pot arăta şi poze de la expoziţie.Eu nu am făcut nici o poză,din păcate,dar poate că era mai bine aşa fiindcă m-am uitat îndelungat la tot ce m-a interesat şi am reuşi